Przejdź do treści
"Niech w domach pomocy kwitnie pomoc i życzliwość wzajemna" /Ks. Kardynał Józef Glemp/
Dom Pomocy Społecznej im. Ks. Kardynała Józefa Glempa w Bramkach

Aktualności

Letni czas pełen niezapomnianych wrażeń…
331fb077-55de-4933-bec3-9d34aecd6265

Minione lato było dla nas czasem niezwykłym, obfitującym w niezapomniane przeżycia i wyjątkowe chwile. W pełni wykorzystaliśmy ciepłe, słoneczne dni, spędzając je na licznych spotkaniach integracyjnych w Domach Pomocy Społecznej w całej Polsce! Te wspaniałe spotkania  na długo pozostaną w naszej pamięci. Te wyjazdy nie tylko przyniosły nam nowe znajomości, ale były też doskonałą okazją do wspólnej zabawy i wymiany doświadczeń.

Letni okres dostarczył nam wielu atrakcji, a każdy dzień wypełniony był ciekawymi wyprawami. Zorganizowaliśmy liczne wycieczki jednodniowe, odwiedzając miejsca takie jak Muzeum Domków dla Lalek, Gier i Zabawek oraz Muzeum Motoryzacji w Otrębusach. Wybraliśmy się również do kina w Sochaczewie, uczestniczyliśmy w koncertach w Grodzisku Mazowieckim, a podczas wizyty w ZOO w Płocku podziwialiśmy niezwykłe zwierzęta. Nie zabrakło również wyjazdów na lody, spacerów po urokliwych zakątkach warszawskiej starówki, czy wizyt w Centrum Nauki Kopernik i Muzeum Jana Pawła II. Każda z tych wycieczek była źródłem nowych, fascynujących informacji, które chętnie omawialiśmy przy filiżance kawy, wspominając wspólnie spędzony czas.

Kulminacją letnich wojaży była trzydniowa wycieczka do Wrocławia, która na długo zapadnie nam w pamięci. Przemierzając miasto śladami słynnych krasnali wrocławskich, mieliśmy okazję zwiedzić jego najpiękniejsze zakątki, poznając historię i kulturę tego miejsca. Niezwykle cenne informacje przekazał nam przewodnik, który w pasjonujący sposób przybliżył nam historię Wrocławia. To była niezapomniana podróż, pełna radości, śmiechu i pięknych wspomnień.

Lato zakończyliśmy pełni nowych wrażeń, bogatsi o niezliczone wspomnienia i wdzięczni za każdą chwilę spędzoną w tak wyjątkowych miejscach. Bardzo dziękujemy wszystkim za gościnę! Widzimy się za rok, wspaniale było Was zobaczyć

powrót

Kalendarz

Październik 2024

pn   wt   śr   cz   pt   sb   nd